igår va en..

vild o galen dag.

Först på dagen hade ja lektion me Kaloma vi fick hoppa lite gran, o det gick super duper bra. Hon må va gammal men den hästen brinner verkligen för hoppning, hon suger verkligen hindrerna.



På kvällen gick ja, kenny o en kille från Kennys lag och åt på en Mexcikans restuarng de hade kanske inte den godaste maten men det va jätte trevlig. Efter middagen gick vi hem för att ladda inför förfest men när kl va 12 ville vi gå o lägga oss hahaha, som tur va ringde M på dörren o fick oss på party humör. Först drog vi till ett bar liknande ställa som spelade latin amerikans musik, skit roligt, mina latinska gener började gå igång hahah. När det stängde drog vi vidare till "Otten", det finns så mycket uteställan här så det är sjukt. Det roligaste stället som ja va på var det sista vi drog till där dom spelar mycket hip hop rnb. Fy faaaan alltså, ja dansa röven av mig!!!! När vi drog där ifrån ran svetten haha ja har nog inte haft så kul på länge!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Artikelnumret borde stå antingen på "prislappen" eller på kvittot kanske :P Jag skulle bli SÅ tacksam om du hittade ett artikelnummer så jag kan ringa till new yorker i swe o fråga om/var/när de finns :) Är verkligen exakt som jag letat efter!



Jag letar en till häst eftersom tin tin varit ofräsch sedan april, plus att han, om han nu blir bra, inte kan gå de klasser jag önskar träna/tävla. Så därför jag letar, ska absolut inte sälja tin tin :)



Kul att du flyttat till france, jag skulle med vilja bo där! Aldrig varit där faktiskt, men verkar som en bra stad att leva i :)

2010-09-27 @ 16:46:24
URL: http://tintin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0