Ja är så..

nervös! Idag på morgonen åkte jag och kenny till universitet och anmälde mig till en franska kurs som kommer att pågå 1 månad och börjar nästa vecka. Det fanns skapligt många franska kurser att välja på men ja behöver bara veta basic grejer, hon som hjälpte oss va typ chokad över att ja inte kunde nån franska hahaha. Sen efter skolan åkte vi och tittade på två stall, det första vi titta på hade ett fint ridhus o ett fint stall dock va hästarna inte så där jätte fina, ganska smala o inte särskillt musklade. Det andra stallet ligger lite längre bort men de hade ett mindre ridhus men jätte fina hästar. Jag ska redan testa på idag o rida, lite nervös man är, dom kan INGEN engelska o jag INGEN franska! säger bara wish me luck! Tyvärr tog ja inga bilder, var så nervös när ja vandrade omrking där hahhaa



Au revoir




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0