Nu är jag....

hemma ifrån min första hoppträning. Det va riktigt roligt måste ja säga, tränaren som ja har är jätte bra oxå. Jag fick rida på en liten häst lr så va den en maxad d ponny, den hette Mario. Mario var en juwel (ponny i stallet på NFK) liknande häst som va jätte pigg o framåt mot hindrerna, lite för framåt kanske hahaha. Men lektionen var jätte rolig o vi fick hoppa roliga kominatinoer osv. Alla de jag rider med är så himla snälla o försöker förklara så gott de kan vad ridlärern säger, vissa ord kna de inte på engelska så de får vissa med rörelser hehe Men ja börjar förstår en hel del vad ridläraren säger, kroppspråket gör så mycket o vissa ord är likt de svenska o engelska.



I natt kommer Kenny hem så vi får väl se va för nåt skojsigt ja ska hitta på idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0