Prata politik..

med bella i typ 1:30 min hahaha Tyvärr har ja inte röstat i år, är dock mitt eget fel då ja inte förberet med o rösta här ifrån frankrike. Jag hoppas verkligen på att inte Sverige demokraterna kommer klara 4 % spärren. Ja ska försöka följa valvaken nu hela kvällen, HEJA röd gröna blocket. 

"Så NU jävlar gäller det! Vilket samhälle som väntar oss, avgörs mycket snart. God vård för alla, allemansrätten, kostnadsfria universitet, hur lätt är det inte att ta dessa grundpelare för givet? Bara en röd grön regering tar tillvara på dessa värden." 

Tittade nyss på SD reklamrnas valfilm, jävla idioter.


Kommentarer
Postat av: emelie

de kom in i riksdagen!!! jävla idioter alltså!

men moderaterna vann i riksdagen. PUSS

2010-09-20 @ 08:26:00
URL: http://pemme.blogg.se/
Postat av: Johanna Djerf

jag har fixat skype nu :) vad e de mer jag behöver?! hörde nåt om mikrofon/hedseat eller nåt?!

2010-09-20 @ 10:04:38
URL: http://johannadjerf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0