Seriöst..

Hur jävla pinsamma kan ett parti va?

Hata SD
!!!!! rasist parti!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha ja han vet ju definitvt inte vad han pratar om!

Ja, jag är inte för SD överhuvudtaget men demokrati innebär, ja precis som jag skrev i inlägget och nu har en viss del av sverige lagt sin röst på dom. och då är det som de är. Kan inte de andra partierna acceptera det så kanske man ska se över reformen i sverige och inte ha demokrati när man inte följer den. Men ja, de är en svår fråga. Jag vill inte heller att SD ska kunna styra över något och jag tror inte att det kommer bli så heller.



Men moderaterna har en väldigt bra inställning till hur invandrare ska behandlas i det här landet. De ska inte bara komma och leva på bidrag som många faktistk gör idag utan de ska lära sig svenska och komma in i samhället. Vilket är bäst för alla parter:) Och kan moderaterna hålla det så kommer man hädanefter inte lägga sin röst på SD. Varför många gjort det idag beror ju helt och hållet på att Sverige och dess kommuner gjort fel via att bara kasta in folk i landet och sen skita i hur det går för dom:)



KRAMAR. Hoppas du har det bra!!!

2010-09-22 @ 09:14:45
URL: http://jennynilsson.blogg.se/
Postat av: Bella

SD=Skit demokrater. Dem har inte ens något som i närheten av demokrati i deras parti.. Som sagt, så ser sverige ut, men tycker som dig korven att ALLA har rätt att ta avstånd från dessa VIDRIGA människor.. Tror du och jag har mer förståelse för det än andra kanske:) Vi som alltid tjuter över våra förlädrar.."lilla Pappi"...:P Saknar dig! Puss

2010-09-22 @ 16:43:28
URL: http://bellagonzalez.blogg.se/
Postat av: Moderat.

Ja den där kille har inte alla hästar hemma men att säga att SD är rasister är bara bullshit. Ni har med all sannolikhet inte ens lyssnat vad de vill göra. varför vill dom minska invandringen? kolla rosengård. det är ju för fan världens kaos. Man tar in invandrare för att dom ska få det bättre här, får dom det?..nej. är det inte bättre att hjälpa dom på plats? skicka pengar till deras eget land så de kan få det bättre där. Det är väll bättre att få ett arbete och lite kunskap istället för att leva på bidrag och akassa. det tror jag dom också vill men det går inte när det är så mycket invandrare men sverige är så jävla mesiga och vågar inte säga nej just pågrund av ordet RASIST. alla måste ju ta ut huvet ur röven och tänka lite själva DET GÅR INTE! vi vänder på det, om sverige befolkningen skulle skickas till utlandet, våra barn skulle inte få hemundervisning i svenska, tjejer som inte hade tält på sig skulle bli stenkastade, eller halshuggna. förstå hur snälla svergie är men det är ingen som tänker på om man skulle vända om det...man tar till godo på denna snällhet och vill ha mer. SD vill sätta stopp för det så att vi kan få ett normalt samhälle. man måste göra drastiska åtgärder som att sänka invandringen upp till 90% kolla på finland och danmark. inga problem. ang youtube klippet så tycker jag också att han är en jävla idiot, han har inget inom politiken att göra. Men jag tycker att ni ska lyssna på vad dom har att säga iaf istället för att kalla dom rasister, för det är så enkelt det kan bli. jag tror att det kommer bli ordning på sverige. om ni tror att det kommer bli som konsentrations lägren så är ni dumma i huvet. dom är också trötta på allt kaos och vill få ordning på det. om deras övriga politik vet jag inget om. jag röstade på modraterna och tycker att dom ska fortsätta regera landet. man kan inte ändra sverige på några år. då blir det också kaos. blev lite långt. men detta inlägg ville jag bara säga att man kanske ska ge ett parti en chans och inte bara säga rasister och be dom dra åthelvete. dom vill också göra sverige bättre och man måste börja någonstans.

2010-09-26 @ 19:09:04
Postat av: Bella

Du som postat här ovan..-> Vad tänker du med? Inte dina hästar i ditt stall i alla fall för det verkar inte finnas några där. Du kallar dig själv för moderat, viket är bra. Som du säger, Moderaterna vill också minska invandringen och tex införa språktester osv.. Och det är väl okej. Men att rösta på SD när det faktiskt finns andra partier som står för dessa saker men inte i lika hög grad, det tycker faktiskt jag ÄR RASISM, och det är ett faktum! Kalla mig dum i huvudet om du vill, alla har olika åsikter, och jag kan SVÄRA på hela mitt liv, att det inte finns en enda ungdom i sverige som röstar på SD om man har en/flera föräldrar från utlandet. Jag känner då ingen.. Det gör ont i mitt lilla hjärta när jag bara ser eller hör något om sverigedemokraterna. Jag LYSSNAR, jag SER, jag KÄNNER. Använder man dessa sinnen när det gäller sverigedemokraterna så VET man att det är ett främlingsfientligt parti. Säg inte att jag inte lyssnat på vad dem har att komma med, för det har jag verkligen. Och det är utefter detta jag satt min åsikt.

Som sagt finns det folk till allt i sverige och det är väl bra då alla har lov att tycka eller tänka eller rösta som de vill. Men kom inte och säg att detta parti inte är rasistist!

2010-09-27 @ 10:20:51
URL: http://bellagonzalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0