Åkte en runda

förbi IKEA o handlade en hylla till hallen o åt svensk lunch, köttbullar med potatis. Vi handlade även i shoppen köpte med oss matvaror/godis/chips för 1 år hahah har lite svårt o få in allt i frysen.

Idag på franska kurs fick ja lära mig att l'automne (hösten) börjar officiellt idag i Frankrike, bra att veta hahha.

Va tycker ni om min klass? Vi ser ut som rikiga svartskallar/invandrare hahahha
Alla är faktist jätte trevliga o roliga.



Imorgon ska ja rida igen =) som ja längtar varje dag. Kenny ska med denna gång o vi ska försöka planera in tider o rida o om det finns nåt ja kan hjälpa till me o göra på dagarana. Måste ju underhålla mig med nåt.

Nu ska ja iaf försöka ta mig en spring runda...

puss


Kommentarer
Postat av: Johanna Djerf

hej mitt hjärta, du verkar trivas bra i franrike. vad behöver man till skype för att kunna prata. har skaffat de nu. pusss

2010-09-23 @ 23:07:38
URL: http://johannadjerf.blogg.se/
Postat av: Johanna Djerf

men måste jag inte ha någon microfon eller nåt?! eller pratar jag genom min mobil och det är ändå gratis?! jag har addat dig på skype redan, jag heter johannadjerf

2010-09-24 @ 09:09:28
URL: http://johannadjerf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0