what a long..

morning! haha ja har sovit ända fram till nu, helt sjukt. Igår hade ju Kenny sin första match, dom vann. Dock var det bara en träningsmatch. Självklart va ja sen, inte bra. Ja åkte hemifrån i tid o allt va bra tills ja kommer fram o upptäcker att ja har glömt biljetten, men tänker faan va bra att ja har med mig mitt bankkort. Ja frågar en snubbe om man kan betala med kort o i vilken kö linje man ska ställa sig i, i vilken som helst säger han. Men NEJ! Efter att ha köat i typ 20 min o kommer fram säger hon som jobbar att ja ska stå i den kön brevid. Inte lungt så ja tar bilen åker hem fort som faan o hämtar biljetten. hahaha så typiskt mig.




Nu ska vi åta frukost åka handla mat o inhandla oss en varsin iphone =) då blir det mobilblogg 24/7

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0